Välkommen!

IMG_0058Nu har det varit tomt i korridorerna alldeles för länge, och på måndag startar äntligen terminen igen.

IMG_0069I dag var det dags att välkomna alla nya naturvetarstudenter officiellt. Vicedekan Deliang Chen inledde, och sedan väntade underhållning, praktisk information från bl.a. Göteborgs förenade studentkårer och fackförbundet Naturvetarna samt mingel för de cirka 150 studenter som hade tagit sig till Göteborgs universitets huvudbyggnad i Vasaparken.

Naturvetarsektionen, som är en del av Göta studentkår,  har redan tjuvstartat med sitt välkomnande i och med sitt mottagningsprogram RePe (som kallas nollning på andra ställen). Härliga bilder därifrån hittar ni på deras facebook-sida: www.facebook.com/natsek