Lite bilder från UCC

IMG_0889IMG_0892 IMG_0895

Lite bilder från Universitetet jag studerar vid, University College Cork (UCC), det är verkligen så himla fint här! Känns lite som på film när man traskar runt på Campus-området.

Även idag har det varit fullt upp, välkomstmöte, rundtur i stan, fått dokument signerade och handlat lite mat. Nu passar jag på att ta det lite lugnt innan det är dags för filmkväll på Campus. Efter det blir det eventuellt premiär för pubandet här i Cork. Det finns verkligen pubar i varenda litet hörn så ska bli spännande och kolla in utbudet lite.

Imorn börjar Orientation Days, som är tre dagar med information om Universitetet och hur allt fungerar här. Sen finns det även ett gym i anslutning till Universitetet som är gratis för alla studenter så är lite sugen på att kolla in det imorn. Det är helt klart inte brist på saker att göra här i alla fall! Alla är otroligt tillmötesgående och vänliga så jag känner mig verkligen välkommen!

Ha en fin kväll allihopa!