15 april – dags att söka till hösten!

Om du funderar på att plugga en kurs eller ett program till hösten så är det hög tid att göra din ansökan nu. Sista ansökningsdag är nämligen den 15 april, och det gäller för alla högskolor och universitet i Sverige. Ansöker gör du via antagning.se.

Inte bestämt dig för vad du ska plugga? Du är inte ensam. Vår undersökning till nya studenter visar att 10 procent av våra studenter bestämmer sig så sent som sista veckan.

Om du är osäker på ditt val eller har funderingar över innehållet i kurser eller program, så kontakta gärna en studievägledare. De kan det mesta som finns att kunna om våra utbildningsprogram och kurser, och kan ge värdefulla tips och råd. Kontaktuppgifter till våra studievägledare

Vi ses väl i Göteborg till hösten?